20 Ocak 2009 Salı

Rüya

Rüyamda gördüm yine.. Rüyada bile olsa onu hissetmek güzel. Barışmamıştık, barışmaya çalışıyoduk. Üniversite gibi biyerdeydik. Bir arkadaş grubu vardı. Ben onların arasında degildim elimde telefon gibi bişey bekliyodum. Ama yanımda oldugunu hissediyodum sanki orda oturuyodu.Sonra bir telefon geldi, ben gidiyorum diye. Hemen kalktım ordan yanına gitmek için. Ama merdivenlerden inerken gözlerim onu arıyodu ve o yoktu.. Elimde telefon, acaba nerde diye saf saf bakınıyodum etrafa.. Sonra evlerin arasında biyere geldim. Onun evi miydi, başkasının mı bilmiyorum. Oralarda gezinirken köpekler saldırdı.. ve sonra uyandım.. Yoktu .. Ama rüyamda bile hissetmek güzeldi..Çokkk özledim onu =( Hasret kaldım...

2 yorum:

  1. iade-i ziyarete geldim :)

    ortak şeyleri yaşıyormuşuz geçen haftalara kadar. geçmiyor, ama en azından seyrekleşiyor bir süre sonra, söylemek istedim.

    hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  2. evet seyrekleşiyor ama çok garip.. hala tam olarak geçmedi =( ortak şeyleri yaşıyomuşuz evet gördüm blogunda =)) yani çok zarar verdi bana bu ayrılık ve hala da veriyo .. neyse teşekkürler yorumun için. yine beklerim =)

    YanıtlaSil