15 Ocak 2009 Perşembe

(I'm very confused )

Merhabalar tekrar. Yazılarımı benden başka kimse okumuyor biliyorum çünkü daha yeniyim. Kimseler bilmiyor beni :) Bir kişi hariç kaçakgay.
Bugün olanları anlatayım okuyan olursa tabi( ya da ben yazıp ben okuyayım :D ).. Her neyse; Sabah erken kalktım okula gittim. Computers&Information Systems (kendisi dönemin en saçma sapan derslerinden yalnızca biridir.)
dersinin sınavı vardı. Haliyle girdim o sınava, güzel geçti. Sonra çıkışta arkadaşlarla finallerin bitmesinin verdiği huzurla bir yerde oturmaya gittik ve bişeyler atıştırdık. Sohbet ettik fazlaca. Sonra kalktık, başka arkadaşlarla buluşmaya gittik topluca. Bu arada benim başımın ağrısı ve son bir haftanın bana armağan(!) ettiği karın kasılmaları yine rahat durmadı.. zaten içimde biriken özlem duygusunun verdiği rahatsızlıklar üstüne bir de onlar katılınca hadi bakalım hurrraaa çık işin içinden innersilence. Öyle çık demekle olmuyor. Tabiki çıkamadım işin içinden :D Ve hala da çıkamıyorum. Kafam çok karışık. O karmaşıklığı çözmek için kafamı dinlemek istiyorum. Sanırım şimdilik benim için en iyisi bu.. Huzur
Inner Silence

7 yorum:

  1. İlk açıldığı zamanlarda ben de aynı duyguyu hissetmiştim.Acaba kimse okumayacak mı demiştim.Fakat blog açmanın kendi duygularını ifade etmek olduğunu hatırlayınca durulmuştum.Bu arada umarım geçer bu ağrıların...

    YanıtlaSil
  2. Martielex ; evet blog açmak güzelmiş gerçekten =) Kimseyle paylaşamadıgım duygularımı paylaşabiliyorum ve bu beni biraz olsun rahatlatıyo.Karın agrılarım umarım gecer teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. bak kimse okumayacak demişsin ama sonradan ekleyenler de dönüp okuyor :)

    sen de bilgisayar mühendisliği okuyormuşsun :)Biz Info'yu 4. sınıfın ilk döneminde alacağız :)

    huu meslektaş buldum blogta; hayırlısı :)

    bir de burdan yazayım, hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  4. feanor ; öyle saçma sapan bir ders olamaz ya resmen saçmalık. Bu arada ben başka bi mühendislik okuyorum bilgisayar degil ama yakın yani :) .Her neyse ortaya çıkmasın :)

    YanıtlaSil