19 Ocak 2009 Pazartesi

Uyanış


Bu Sabahların Bir Anlamı Olmalı

Yastığına senin sarılıp, kokunla uyumuşum
Üstüm açılmış ürperirken, sabah olmuş
''Uyan'' dedi bir ses; ''Uyan, o burada... ''
Uyandım; aradım; bulamadım...

Suçum neydi, neden böyle oldu ?

Bu sabah bir umut var içimde;
Nasıl olsa geri gelirsin diye...
Herşey yerli yerinde yine
Bu sabahların bir anlamı olmalı

Koltuğuna senin kıvrılıp, hayalinle uyumuşum
Camlar açık kalmış; üşürken sabah olmuş
''Uyan'' dedi bir ses; ''Uyan, o burada...''
Uyandım; aradım; bulamadım...

Bu sabah bir umut var içimde;
Nasıl olsa geri gelirsin diye...
Herşey yerli yerinde yine

Bu sabahların bir anlamı olmalı...
VEGA

Not: Onu rüyamda gördüm her zamanki gibi.. Tıpkı gerçek gibiydik..

Not2: Girdiğim yazıların saati yanlış gösteriliyo ya deli oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder